Kaip pirkti
 
Išsirinkę prekę, paspauskite nuorodą „Į krepšelį“. Tęskite prekių pasirinkimą.  Išsirinkę visas Jums reikalingas prekes, prekių krepšelyje paspauskite nuorodą „Tęsti užsakymą“. Užpildykite užsakymo formą, nurodydami vardą, pavardę, tikslų pristatymo adresą, telefoną ir elektroninio pašto adresą, kad galėtume Jums atsiųsti užsakymo patvirtinimą ir, prireikus, susisiekti. Parduotuvėje ZOOFANAI.LT parduodamos prekės pristatomos tik Vilniuje (miesto ribose).
 
Apmokėjimo būdai

Už užsakytas prekes galima mokėti grynaisiais arba banko pervedimu, gavus pirkėjui užsakymo patvirtinimą el. paštu.
 
Prekių pristatymas Vilniuje

Vilniuje prekių pristatymo kaina 7,24 €. Perkant prekių už 43,44 € ir daugiau, jas pristatysime nemokamai. Užsakytos prekės gali būti pristatomos tą pačią ar kitą dieną, kai atsiskaitoma grynaisiais pinigais. Apmokėjus banko pervedimu, prekės pristatomos per 2–5 darbo dienas.

Užsakytas prekes taip pat galima atsiimti parduotuvėje Vydūno g. 16, Vilniuje.


vartotojo teisės ir įsipareigojimai:

1. Išsamiai užpildyti registracijos formą, pateikti tikrovę atitinkančius duomenis.
2. Prekių užsakymą pateikęs vartotojas įsipareigoja sumokėti už prekes vienu iš jo pasirinktų apmokėjimo būdų.
3. Gavęs prekes, vartotojas įsitikina, kad užsakytos prekės jam perduodamos nepažeistos, nesugadintos, kiekis ir produktai atitinka užsakymą. Tai vartotojas patvirtina parašu.
4. Jeigu vartotojo užsakytos prekės jas pristatant buvo sugadintos, pažeistos arba kiekis ir produktai neatitinka užsakytųjų, vartotojas turi teisę nepriimti prekių ir kreiptis į parduotuvę dėl sumokėtos už prekes sumos grąžinimo arba prekių pakeitimo kitomis prekėmis, kai pristatytos prekės neatitinka užsakytųjų. Tokiu atveju parduotuvė padengia visas papildomo pristatymo išlaidas.

PARDUOTUVĖS teisės ir įsipareigojimai VARTOTOJAMS:

1. Visus vartotojo pateiktus duomenis saugoti, neperduoti jų trečiosioms šalimis. Visi vartotojų duomenys gali būti naudojami tik įvykdyti pirkėjų užsakymus.
2. Parduotuvė įsipareigoja ZOOFANAI.LT svetainėje pateikti tikrovę atitinkančią informaciją apie čia parduodamus produktus.
3. Užsakytos prekės pristatomos vartotojui pagal jo pasirinktą mokėjimo būdą ir pristatymo tipą.
4. Jeigu vartotojo užsakytų prekių nėra galimybės pristatyti, parduotuvė per 24 valandas apie tai informuoja vartotoją.
5. Perduodant vartotojui prekes, kartu pateikiamas ir apskaitos dokumentas, kuris patvirtina pirkimo–pardavimo sandorį.

Visi nesutarimai yra sprendžiami geranoriškų derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Prašymą ar skundą dėl interneto parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai , tel. 8 5 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt) ar užpildyti prašymo formą elektroninio ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

Į Jūsų klausimus maloniai atsakysime el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai , tel. 8 684 28862.